Jag ska börja jobba i marbella!

Nu tänkte jag blogga för en gångs skull! Jag ska berätta lite om läget.

När jag kom hem från turkiet, kände jag att jag inte riktigt hade något att komma hem till, och jag mår ju så jävla bra i värmen.. Så jag började fundera på att jobba utomlands kanske skulle va en rolig grej. Bara en tanke sådär, var lite feg i början för att ta tag i det förens efter några dagar.

Då såg jag en bekant på Facebook som sökt ett jobb i Spanien så jag tog kontakt med denna person och frågade lite. Sen var jag i full gång och sökte massor av jobb. (Telefonsäljarjobb) Efter nån dag ringde dom upp, jag fick en intervju via skype med videosamtal. Jag var såååå inte beredd på det och alla som känner mig vet att jag hatar att visa mig i cam. Att träffa någon face to face inga problem, men just webbcam. Usch! Men det var bara att görat. 

Dagen efter ringde dom mig, jag fick alltså jobbet. "Det var en självklarhet att välja dig". Asså ni anar inte hur glad jag blev, lyckan. Alla känslor kom på en gång. Jag ska alltså göra detta. Flytta till ett främande land, klara mig på helt egen hand, skapa nya kontakter, börja på ett nytt jobb. Mycket förändringar men såååå taggad!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0