Bye bye.

Nu har jag lämnat hemtjänsten, efter en härlig och även hård tid där ska jag nu gå vidare! Trodde inte det skulle vara så sorgligt att lämna. Men när man väl ska gå, det är då folk visar hur uppskattad man är. Och jag kommer sakna många av mina härliga kollegor och kunder. Jag har växt som person i detta jobb och det har gett mig så himla mycket. Men hemtjänsten är hård, det är mycket stress och jag känner att jag vill gå vidare och utvecklas nu.

Min nästa plan i jobb är att börja jobba på ett Psykatri i haninge. Jag har nästan alltid varit intresserad av just Psykatri, att jobba med människor som mår dåligt, kunna hjälpa dom. Kalla mig galen, men jag vill testa det här och se om det är min grej. Det värsta som kan hända är att jag får erfarenhet och inser att det kanske inte var min grej, men det återstår att se. Jag är sjukt taggad i vilket fall som helst!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0