Jag vill hitta den rätta.

Jag vill verkligen hitta den rätta för mig. Någon som kan förstå mig, förstå det jag gått igenom och när han väl förstår det måste han kunna respektera det. Jag vill hitta någon som inte ger upp pågrund av ett bråk, utan tar lärdom av det och hittar lösningar istället för att bara se problemen. Jag vill kunna säga vad jag känner, utan att få höra att jag är helt dum i huvudet. Jag vill hitta min soulmate. Jag vill att båda ska ge varann 100% ren kärlek, bygga upp en tillit till varandra så båda mår bra och är trygga. Jag vill höra små saker som att jag är söt eller vilken fin människa jag är. Jag vill ha allt det där. Jag är säker på att min soulmate finns där ute nånstans.

Det är bara svårt när man ser alla andra är så lyckliga med sin älskade och verkligen verkar ha hittat rätt, redan i min ålder. Runt 20+. Jag blir avundsjuk men också lycklig av att se sånt. Kärlek är en fin sak. Även fast jag gått igenom hemska saker inom det är kärlek det finaste som finns. Kärlek är bäst när det är bra. Jag älskar kärleken. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0