vad jag ska göra med mitt liv

Nu ska jag äntligen berätta vad jag bestämt mig för i mitt liv, som nog ingen trodde!

Jag vill som alla andra ha ett jobb, nått jobb där det verkligen behövs folk(!) Och jag vill ha det nu inte om flera år.. Så jag har bestämt mig för att plugga till..... Undersköterska! Så vi kommer ha praktik på äldreboende och sjukhus dessutom. För många tror nog bara att man jobbar med äldre, men det stämmer inte. Och jag är sjukt intresserad av sjukhus delen. Och jag har dessutom bara hört positiva saker om kollegorna inom vården. Så det låter sjukt nice det med. Personal på ett jobb är nog grunden för att kunna trivas. Men jag väljer detta för jag verkligen vill jobba med människor och detta är en bra början fall jag skulle vilja plugga vidare sen!

Jag har även fått turen att hamna i en super bra klass, vi har redan haft vår första AW (haha!), och jag började i klassen i torsdags - Jag började lite efter alla andra för hade inte bestämt mig.. Men detta känns så himla rätt! Jag är lycklig, och vet att vissa inte gillar det, men ni ska inte få bryta min lycka..

(Fejk glajjjjoooor)
 
Trackback
RSS 2.0