Läkare->Sjukskriven->Vila

Har varit hos läkaren idag, blivit sjukskriven en längre tid.. Ska ha möte med chefen & AF imorgon, som det ser ut nu blir jag inte kvar på jobbet, då jag måste låta hälsan gå före... frown  Jävla kropp, så fort jag blir helfrisk ska jag börja träna igen, ska verkligen träna upp ryggen nu, ett måste då man sliter ut ryggen på alla jobb!(nästan).

Jag är iallafall glad, har funnit vänner för livet tack vare detta jobb, aldrig haft så kul på ett jobb som jag haft det här. Kollegorna är dem bästa nånsin , alltså wow, vad kul vi haft på bara ett halvår! Aja, nu är det bara att ta nya tag och försöka hitta ett jobb som passar mig just NU. Wish me luck!

Jag och mamma lyxade till frullen idag efter mitt läkarbesök, det behövdes! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0