My dayyyy

Imorse när jag vaknade fick jag värsta rycket! Ville färga min byrå vit. Jag är inne i en period där jag älskar allt VITT. Vitt är så sjukt stilrent och snyggt, jag dör! Så jag mötte upp min fina vän Heidi, för lite snack och sådära, sen köpte vi målarfärg, och då bestämde jag mig för att måla mina väggar vita till att börja med, så det gjorde vi!

Färgen tog dock slut mitt i allt, så synd.. Så mitt rum är kaos just nu, så blir att övernatta i vardagsrummet inatt, haha. Men det var kul att äntligen få träffa min fina vän igen! Sen när hon åkte hem, mötte jag min granne för lite myspromenad med hunden och lite snack. 

Och nu är jag hemma igen, ensam! Suger verkligen. Ingen mamma hemma, ingen Elias hemma för tillfället. Jag hatar att vara ensam just nu, blööö.

(inspo bilder)

HOME ? STYLE / .
Blog | Zana🎀
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0