Helt slut.

Vaknade runt 6 imorse, det var ju värsta på länge. Tog mig upp, sen 1h bussresa till läkaren. Väl där får jag göra lite tester för att se vilken allergi jag har osv. Och nu står jag i en väntelista som tar upp till 1 år. Skit kul! Men aja. Efter det åkte jag hem för att "vila" råkade sova i 3h ungefär, wuuups hela dagen borta!

Åkte iaf till stan för en fika med bästa vän, sen köpte vi färg och åkte hem till mig och fortsatte måla i mitt rum. Nästan klart nu, inga kommentarer än haha. Känner mig helt slut, glad att jag inte jobbar som målare, jobbigare än vad man tror(!!!) Så cred till alla målare där ute. 

Fortsätter med mina inspo bilder ..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0