Härlig dag!

Vaknade ganska tidigt imorse så gick upp & städade hela mitt rum & fixade i ordning, så nu ser det LITE bättre ut iallafall, kan sova där inne inatt, äntligen, saknat min säng & mitt rum redan! Kan visa bild sen när det är helt klart, vill köpa lite saker osv först. 

Mitt i allt så smsade Linus mig och frågade fall jag ville hänga med in te stan till snaps, visst ville jag det denna fina dag. Så mötte upp han och hans kompisar där inne, så jag tog ett glas vin, (scchh) Satt där några timmar och chillade i solen, riktigt mys! Nu är jag hemma och håller på fixar lite middag till mig & bror, för första gången på flera dagar. Allt jag ätit denna vecka är max 2 mackor per dag, vet inte ens hur jag överlevt? Men ikväll ska jag fan svulla. Är på världens sämsta humör just nu och hatar allt & alla idag, så se upp!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0