Vill förklara mig lite.. Längesen jag skrev av mig.

Nu är det såhär, jag har haft fullt upp med att jobba. Det är mycket övertid hit & dit, även saker som händer privat, vilket gör att man helt enkelt inte pallar. Vänner har blivit besvikna på mig, för jag inte funnits där. Men om jag hade prioriterat vänner framför mig själv just NU, så hade jag nog fallit ihop. Det var längesen jag var såhär stressad, och har ont i magen varenda dag för att hinna med allt. Vaknar alltid med magont, för att både hinna med min familj, mina vänner, även mig själv. Är det så det ska vara? Det hoppas jag verkligen inte.

Mina närmaste vänner vet inte ens vad jag gått igenom de 2 senaste veckorna och hur dåligt jag mått pga vissa saker. Och ändå får man skit kastad på sig för man inte funnits där själv. FÖRUT va jag den personen som sket i mig själv, jag tog både pojkvän/vänner före mig själv, jag gjorde allt för dem. Fick jag nångång lika mycket tillbaka? Svar: Nej. Detta lärde jag mig för ungefär 1 år sedan, vilket har fått mig nu att börja tänka mer på mig själv. Kalla mig, ego, dålig vän osv. Men det är dig själv du ska leva med resten av livet, mår du inte bra kan du inte må bra med andra heller. 

Sen att man ser på facebook/instagram hur ens bästa vänner, kommer allt närmare andra personer och att man själv inte är lika viktig längre, det gör självklart ONT, men jag har väl mig själv allt skylla på? Eller allt som händer just nu som gör att jag inte orkar helt enkelt..

(Säkert massa stavfel i denna text, men skitsamma, ville bara skriva av mig lite...)
OCH.. Alla onödiga hat kommentarer raderas, så ingen idé att ens börja.

Life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0