Slut som människa!

Gick upp runt 8 imorse, var klar till strax innan 9, då drog vi iväg till Ikea för att köpa min efterlängtade säng. Gick runt där ett bra tag för att hitta allt, och stå i alla köer osv. Sen blir det alltid något fel hit & dit. Sen åkte vi och köpte färg. Var hemma runt 5. Då käkade vi osv. Sen nu har jag precis stått & målat ENSAM i nån timme, så nu är äntligen hela mitt rum VITT. Världens snyggaste färg.

Imorgon ska vi sätta ihop sängen, sen är mitt rum KLART! Fattas ifs bara en snygg litet "bord" bredvid sängen, men det fixar jag senare. iiih jag längtar tills imorgon, då får jag äntligen inviga min nya säng!

(Bild på sängen, blir kär i allt på bilden...iih) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0