Gör mig frisk!

 
 


Jag har inte ens ork att berätta om de senaste dagarna. Sjukvården är sämst punkt slut.

Jag har iallafall fått medicin nu som ska hjälpa mig, äntligen(!) Så jag hoppas på det bästa, jag mår lite bättre. Har ju gått ner några kg i vikt också, inte så konstigt när man äter ca 1 macka/dag. Jag är jätte hungrig men jag får inte i mig någonting, får i mig 1 macka sen är jag typ proppmätt just då.. Helt sjukt. Och igårkväll var ändå värst, låg och kollade massa matbilder och blev så himla sugen på allt! 

Jag ska såååååå uppskatta all mat sen när jag blir frisk,och oj vad jag ska äta gott! Nu menar jag inte värsta fettomaten, utan nyttig mat kan också va gott. Har inte glömt träning eller kost, så lugn. happy-smiley47

Jag vill bli frisk nununu, så jag får ut & njuta av svenska sommaren på riktigt och äta gott. Samt tillbaks till träningen, så snälla jag ber typ, gör mig frisk nu...! frowns frowns


: Här är en bild när jag mådde bra & var frisk .. dock lite crazy & halvt onykter



Och här med bästa trion..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0