Skärpning med träningen..

Igår var jag väldigt besviken över mig själv, för jag ej tog mig till gymmet. Ni som känner mig vet att jag tränar varje vardag mån-fre. Men jag lät både tröttheten och latheten ta över mig. Hade säkert kunnat tagit mig dit, men jag orkade inte. Jobbet tar för mycket kraft, sömnlösa nätter osv. Idag var jag nära på att banga igen, men då slog det mig. Struntar jag i det en dag till kommer jag bara göra om samma visa igen. Så är du fast i den cirkeln..

Så jag bestämde mig för att dra till gymmet ändå, och oj vilket bra pass det blev. Riktigt jävla taggad, och det är så skönt efteråt. Jag har slarvat med gymmet sen jag började jobba, ja det är sant, skäll på mig då... Jag vet att jag skrev att jag skulle hålla detta även när jag får ett jobb. Och det gör jag ju inte. För mina krafter finns inte där.. 

Jag har både små ätit, ätit godis, ätit onyttigt och struntat i gymmet, för jag ej pallat. Sen kollat i spegeln och sett ett fläsktroll typ. Asså detta är något jag vill så mycket just nu. Jag måste skärpa mig om jag ska nå mitt mål till sommaren, det är faktiskt bara 6 månader kvar... *peppa peppa peppa* 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0