Serienörd

Jag är nog serienören nr 1... Just nu har jag kollat klart alla avsnitt av alla serier jag följer, och väntar ut nya avsnitt... De jag följer är: Big Bang Theory, New Girl, The Vampire Diaries, Pretty Little Liars, Awkward, Modern Family, Mistresses, Hart Of Dixie,... Haha och igår började jag kolla första avsnitt av The Walking Dead. Priset till årets serienörd måste ju ändå gå te mig.... 

Det bästa var nog ändå när jag & Linn var hemma hos henne för några år sedan och kollade igenom hela säsong 1 av One Tree Hill på 1 dag... Haha det var tider det.

Hahaha sheldon :')

X | via Tumblr

Untitled

yes.

Awkward♥

Pinterest

Untitled

Zade ♥ | via Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0