OtursNathalie är i gång.

Sedan igår har jag suttit och dagdrömt om träning, gym. Inatt (igårnatt(?)) Satt jag och läste om massa saker angående kost och träning, blev inspirerad och ännu mer taggad. Vaknade upp med lite ryggont, men jag tänkte ba whatever. Väl på jobbet blev det bara värre & värre, kan knappt stå upp/sitta just nu, gör så jävla ont!

Först har jag vart sjuk och inte tränat på 1 vecka, och nu vill min rygg paja mitt i allt. Har jag sagt att både mamma & pappa har dåliga ryggar? Mm, tack så mycket hörni.... Så nej, det blir ingen träning idag fast jag vill. Hoppas att detta bara är tillfälligt (snälla...) och att jag är på topp imorgon igen, ber typ om det...

Och japp, jag är kär i träningen och gymmet. Det är min nya pojkvän, och han är fan bäst!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0