Nu ska jag ta ut min ilska lite

Måste bara få ut lite ilska från mitt huvud.. Ni behöver ej läsa, detta är bara för mig egentligen.

Jag blir så sjukt trött på killar som ljuger. Jag känner 2 killar som nyligen varit otrogna mot sina tjejer, (Det är inte mina vänner, utan mer bekanta.) Har pratat med båda och sagt min åsikt att tjejen förtjänar att veta om det, sen kan hon göra sitt beslut om hon vill ha honom eller inte. Har jag fel eller? Alltså om jag inte hade fått reda på att min pojkvän hade varit otrogen, hade hela förhållandet varit en jävla lögn. Karma is a bitch, och sannigen kommer alltid fram. Bra citat som jag hoppas stämmer i detta fall. 

OCH kom inte med detta "Det man inte vet, lider man inte av" DEN som säger det i detta fall, kan fan brinna upp eller något. Blir så jävla lack! Och jag vet, detta är inte mitt problem eller jag ska ej lägga mig i. Men kan fan inte låta bli att inte bli upprörd över detta. Ni förstår nog varför jag reagerar så starkt på det dessutom. USCH.

Nej nu ska jag till gymmet och ta ut ännu mer ilska! CIAO

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0