Kämpa då

Vilket jävla skämt, blääh! Idiot


Nej men hej på er. Har precis varit på gymmet och kört lite mage & rygg. Va fett otaggad, så blev kondition på slutet i 30 min istället. Känner mig som världens tjockis just nu och som ett äckelpäckel, inte okej. Har därför satt upp lite nya mål inför träning, som jag MÅSTE HÅLLA. 

1. Varje träningsdag ska jag först köra kondition på morgonen, hur jobbigt det än är. KÄMPA förfan.
2. Lägga alkoholen bakom mig, vin är okej ibland, men inget annat.
3. Försöka äta nyttig mat och mycket, så jag får mer energi. 
4. Bli sams med sömnen, hatade dig när jag va liten, men nu älskar jag dig, kan vi inte försöka komma överens på kvällarna? Please.

 

Kommentarer
Postat av: Nicita

You go girl! Jag ska ringa dej 6 på morgonen framöver så att du kommer upp till din kondition ;) haha. Funderat på någon vilodag eller kör du morgonpass måndag-fredag? Kram

2014-01-04 @ 16:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0