Januari 2014

Första inlägget detta år då, Wooo!

Nyårsafton var väldigt lyckad med mina bästa vänner. Vi var ett gäng som käkade och förade hemma hos fina Malin. Mycket trevligt, sedan drog vi vidare till Sterner där det väntades ännu mer förkrök med fler folk. Tillslut hamnade vi i en fet villa där 12 slaget spenderades och massa dansandes och skumpa.

Det vart väldigt mycket drama där, ledsna miner från andras sida. För första gången typ(?) Så var det inget drama som hade med mig att göra. Men fick trösta och gå emellan, sjukt tråkigt hur folk beter sig. Menmen. Jag hade en sjukt bra kväll ändå med massa trevligt folk, ingen nyårskyss blev det inte, haha men jag klarar mig!

Nu vill jag bara lägga 2013 bakom mig, hänt ganska mycket skit men också väldigt bra saker som jag tar med mig nu till 2014. Alkohol blir det inte på länge nu. Ärligt så, nu ska jag verkligen satsa på träningen. Vill se mer resultat, så nu jävlar. Sjukt taggad på detta! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0