game is on, bitch

Svar på tal- till tjejen som är så mycket bättre än mig & jag är ju såååå avundsjuk. HAHA in my ass! Jag började skratta högt för mig själv när jag läste allt det där. Varför skulle jag va avundsjuk på en tjej som blev dissad av sin "på g kille" pga hon inte va rätt för honom osv medans hon älskade honom sååååå mycket å fick en fet diss tillbaks och även sitter å väntar på honom fortf. ;) Jag vet mer än va du tror VÄNNEN :)

Finns så himla mycket dumt jag kan sitta och skriva, men jag pallar faktiskt inte det. Är ingen otrevlig människa, men du behöver iaf komma ner lite på jorden och inte tro att alla killar vill ha dig, haha det om något är PINSAMT.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0