(?! ?!)

Asså förlåt men,, Om en kille inte vill ha dig nu, eller inte är redo JUST NU, och ber dig vänta på honom.. Tror du ens han nånsin kommer bli redo då? Man är kanske aldrig redo för kärleken, men man hoppar in i den ändå om man är KÄR. Gillar du någon otroligt mycket, kör du ändå. Du väntar INTE. Talar för mina egna erfarenheter och andras. Jag blir så sjukt irriterad och förstår inte hur många kan gå på det där snacket. "Ne, är inte redo, men kanske senare i framtiden." Vet ni? Jag har också kört det snacket, och menar inte ett skit av det, tro mig..

"Aa men tiden är inte rätt nu ju, .." Nej men när blir den det då?? ÄR man kär, gör man tiden rätt. Man gör allt för å få det funka, det finns inget sen! 

Sen alla ni som sitter och väntar, och låter kanske den rätte gå förbi, medans killen kanske träffar den rätte, ist för dig. Aa tycker jävligt synd om er. Och ja är det meant to be, kanske ni hittar varandra sen. Men sitt förfan inte och vänta, å slösa din tid(!!!) Du kan gå miste om en annan som är ännu bättre. Och nu tänker du; Nej finns ingen bättre än honom. Hur vet du? Har du träffat alla i hela världen? NEJ. Skärpning...

Detta gäller ju även för killar med. För alla.. Låt er inte luras av ord. Å låt er inte styras av en annan person för ni är beroende.. Nu låter jag säkert som världens bitch å otrevlig i detta inlägg. Men detta är min blogg, jag skriver av mig, det jag känner för. Det vet ni redan ni som följt mig länge nu..

Och detta gjorde mig väldigt irriterad då jag vet mer än vad jag borde om en sak angående några andra pga av att personen som är inbladad har berättat massa för mig.... Gaaah.  Tack för mig, bli inte sura nu :)))

Jag borde sluta bry mig om skitsaker & saker som ej angår mig HAH, men kunde inte hålla mig denna gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0