Amanda.

Det blev ett träningspass med min fina vän Amanda idag som sagt. Vi körde på riktigt bra idag faktiskt.

Sen fick jag även en inbjudan till hennes bröllop som är i Juni. Det är så sjukt, en av mina vänner ska gifta sig! Och jag kommer få närvara både på vigseln/middagen/möhippan. Jag är så glad över det. Även fast vi glidit ifrån varandra sen högstadiet, är ändå allt som vanligt när vi ses. Och jag är SÅ glad för hennes skull, hon är så värd detta!

Och sen att gifta sig när man är 20 och vara så säker på den saken och ha hittat den rätta, det är jävligt ballt. Jag vet att jag aldrig skulle göra det, men jag är så himla glad för hennes skull.

(gammal bild! denna kväll kommer jag alltid minnas, perfekt kväll!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0