Work hard

Hej på er! Tänkte skita i träningen idag, för min rygg va helt kaos imorse när jag vaknade, hade sovit snett med ryggen eller något (?). Men nej, inga ursäkter. Det har varit många gånger jag tänkt strunta i gymmet, men sedan kommer massa bilder upp, hur jag vill se ut, och att jag är på väg dit. Då kommer motivationen tillbaks, och jag reser på mitt arsle och drar mig till gymmet. ;) Haha!

Och inte ångrar jag mig, körde på ben & rumpa idag, mest fokus på rumpan. Den är roligast att jobba på då jag faktiskt ser resultat, tror jag iallafall.. Sen avslutade jag med lite magövningar, riktigt skönt pass! 

Ja jo, jag putar ju såklart så den ska se bättre ut, men lite skillnad är det ändå från förut! happy-smiley15
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0