Glad chey.

Har haft en grym helg. I fredags mötte jag upp några vänner för ett glas vin, därefter mötte jag upp Mr X jag tycker det är roligt att vara lite hemlig för en gångs skull, jag är alltid så öppen med allt annars, därför jag skriver så. ) Vi tog in på hotell igen, standard, pratade massor & myste. Sen lördagen blev det promenad, sen bara hem att packa ihop lite snabbt för att följa med hem till honom,

Där har jag spenderat min tid hela helgen, har bland annat åkt brandbil för första gången, då han jobbar som brandman hihi. Riktigt kul. Sen har jag bara blivit behandlad som en prinsessa typ, frukost på sängen, middagar osv. Haft det såååå bra! msn_smiley_063 

Och jag som skulle lägga undan "kärleken" ett tag, och bara satsa på träning, vänner & jobb... Hmm..

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0