Bästa mamsen

Imorse va klockan ställd på 8, då gick jag & min kära bror upp å gjorde i ordning frulle te mamsen på sängen! Det uppskattades kan man ju säga, hihi. Sen pratade vi lite, och hade lite morgonmys med kaffe. 

Därefter la jag mig i sängen igen för lite vila, men blir då vrålförkyld, HELT PLÖTSLIGT?! Nyser som en galning, och nu har jag precis duschat och är helt täppt i näsan och kallsvettas. Seriöst, var fan kom det ifrån? Har inte tid att vara sjuk idag, på mammas födelsedag. Det här är min vanliga otur,

Ska vila under dagen, tills kl 17 måste jag va frisk & pigg, DÅ väntas en överraskning till mamma. 

Min fina mamma, hon ser ju inte ut som 50 iaf.. Hehe, bra gener vi har.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0