Nyårslöften:

Nu ska jag vara som alla andra och skriva lite nyårslöften!

- Satsa allt på plugget och söka extrajobb (slita som satan..!)

- Vara mer positiv om saker and go for it!

- Here we go again, TA KÖRKORT(!)

- Sluta bry mig om allt onödigt folk och bara ge dem ett leende

- Träna satan, detta har nog alla som nyårslöfte, men jag ska ge allt till sommaren 2015. 


Tack för det här året, det har bjudit på en massa saker! Nya vänner för livet, Fick ett jobb där jag mötte dem bästa kollegorna nånsin, varit sjuk väldigt mycket, träffat en väldigt fin kille, ätit kebab alldeles för mycket,. Och ja massa mer. Det har varit ett bra år, men som man alltid säger. 2015 ska bli ännu bättre!

Puss på er alla.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0