Hmmm... Framtidsplaner ändras..

Asså jag orkar inte med mig själv! För nån vecka sedan va jag hur säker som helst på vad jag ville bli i framtiden. Jag har alltid velat mellan 2 saker jag vill bli: Något inom träning, eller något inom barn. För jag älskar båda två! Smiley

Hade även velat bli något inom djur om jag inte varit allergisk, men det går ju då inte... Annars hade jag nog jobbat med djur alla dar i veckan! Blev erbjuden att jobba på hunddagis för ett tag sen, men va tvungen att tacka nej, så himla tråkigt...Smiley

Menmen, åter till saken! Jag bestämde mig för att börja plugga till Förskolelärare, men det betyder att jag måste plugga upp 2 ämnen innan jag kan söka till det. Så skulle söka till Högskola till hösten! Jag har väl känt lite halvt tvek inför det för jag är den sista som gillar att plugga, men jag är sjukt intresserad av att jobba med barn och utvecklas inom det osv! Och barnskötarutbildningen är big no, för det är sämre lön och dem söker knappt såna.

Men så till den andra grejen.... Min kompis hörde av sig igår om en utbildning som handlar om träning, och det lät så sjukt intressant så jag blev typ övertaggad! Det är dessutom bara 1 termin. Det är 6 månader av sin livstid. 
Såååå, det kan hända att jag har råkat ändra mig och börjar plugga det istället. Vem vet, om det inte passar mig, så kan jag ju bara plugga om nått år eller så, jag är fortfarande ung och fri. Smiley

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0