Glad tredje advent!

Tredje advent kunde faktiskt inte ha blivit bättre! Jag och Micke åkte hem till pappa & Melanie, min lillasyster som fyller 10 år på onsdag. Så vi firade henne idag med släkten osv. Det var jätte mysigt och trevligt. Ett bra avslut på denna helg!

... Nån som undrar hur det går med träningen? Jo då, den rullar faktiskt på! Har varit duktig och tränat i veckan och igår körde jag ett hårt pass med min vän Nicita, hon håller på att utbildar sig till PT så det är ju perfekt att känna henne! ;) Hihi. nej men hon är grym och en stor inspirationskälla för mig. Men idag blev det lugnt och lite cheatday istället. Håller just nu på och överväger fall man ska träna rumpa & ben idag eller imorgon, är grymt sugen, men jag har tänt massa ljus i mitt rum och det är svinkallt ute.Så vi får se......

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0