Barnbarnbarn.. :)

Gick jätte bra att jobba idag! Det konstiga är att varje gång innan jag ska jobba med barn, (på nya ställen) Är jag ALLTID orolig att dem inte ska gilla mig, å blir jätte nervös. Men redan efter 1h sa ett barn "Detta är bästa dagen nånsin!!!" Jag sa: Varför? Hon sa: För du är här!!! Sen ska alla alltid hålla på med mitt hår osv haha.

..Sen frågade något barn om jag ska ha barn snart, då sa jag nej inte än, då sa hon; men hallå ska du ha barn när du är 50 eller???. Haha, barn är så roliga & ärliga, det bästa med dem!

Imorgon har jag fullt upp hela dagen innan resan på torsdag, det börjar närma sig och jag saknar min fina så himla mycket just nu, så längtar ännu mer(!!) iiiih! happy-smiley56 happy-smiley56



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0