Min helg

Nu ska jag berätta om min super roliga helg! Hm nä. 

Men iaf i fredags blev de lite vin mys med grannen, sedan mötte jag upp en gammal killpolare å hans polare. Så drack vi vidare lite. Sedan drog vi in mot sommar för deras bartömning, va riktigt billigt - nöjd chey. Träffade massa kompisar där inne, så det var riktigt kul! Hamnade på efterfest sen slocknade jag på dirren vid 4-5(?) 

Igår mådde jag helt åt helvete, vet inte varför för brukar inte bli bakis när jag dricker längre men igår va de kaos... Skulle ha följt me mina bästa killkompisar på en hemmafest men kände att jag ej klarade det. Så blev hemmamys med familjen, det behövdes(!!!) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0