Min grymma helg!

Ojoj, vart ska man ens börja? Vilken grym helg, eller ja okej det var väl fredagen som gjorde allt. Kan berätta lite kort.

I fredags så fyllde Linus år, så det var bara att köra på (Skulle ju ta det chill med festandet men ne..) Jag och David möttes upp innan, kom med vår grymma present! Det var en Mintu och förfestspelet som spelades flitigt under kvällen btw ;) Haha. Sen ett kort där vi hade skrivit massa gulliga saker till honom! Kvällen där bjöds på massor av dricka, snacks, förfestspelet och andra ROLIGA lekar.. Haha! Spårad kväll redan då.. När klockan blev runt 10, var det dags att åka mot stan, jag blev fullare och fullare. Alltså dummare och dummare. Men väl inne på klubben träffade jag typ alla man kände, så himla kul! Vi var väl typ ett gäng på 30 pers där inne som firade Linus, om inte mer! Ja, kvällen hade verkligen ALLT. Haha!

Igår så mötte jag upp David och Linus för en fika och snack om gårdagen,uppdatera varandra om vad vi gjorde egentligen haha. Blev många chockade miner och mycket skratt. Sen blev min kväll lugn hemma med Matilda och Elias, myskväll med andra ord!

Måste bli bättre på att ta bilder, uää :( Ända bilderna som togs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0