ett halvlångt inlägg från en trött och bakis tjej som kanske börjar blogga igen. tjoho!

Godmorgon, från en trött och bakis tjej, heyhey! Tror det blev lite för mycket av det goda igår. Hade lite chillkrök hemma hos mig igår med Freja och så kom ***** med hans kompisar också, riktigt trevligt! Sen kom David och Linus å joinade oss! Sen drog vi vidare till nån hemmafest, som var lite sådär segt.. Så kvällen slutade hemma hos Josefine, min nyaste bekantskap. Från att hata varann, till att älska varandra. Ah men se där? Allt går att lösas! ;)

Måste bli bättre på att ta bilder känner jag, främst för min egen skull för sjukt kul att titta på sen. Men om jag ska börja blogga igen som vanligt så behövs det ju också! Det är ju NÅGRA FÅ som kikar in här varje dag iallafall, så några måste ju vilja att jag fortsätter blogga så ni kan ha koll på mig. :D

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Har nyss hittat hit men tycker du har en jätte fin blogg !

2013-09-08 @ 15:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0