American Crime

Jag som skulle sova tidigt idag men nej, råkade sätta på TV4 och där kom filmen "American Crime" tänkte somna lite lätt till den, men icke. Det hände så hemska saker och så var det sjukt spännande. 

Men oj vilken hemsk film, rekommenderas INTE att se innan man ska sova.. Nu vill jag bara gå å krama min familj, och tacka att jag har en sån fin familj. Och sen lider jag med alla som haft hemsk uppväxt eller hamnat i fel fosterfamilj. Som i filmen, hon blev slagen, hon blev fimpad på över hela kroppen varje dag, fostermamman ristade in saker med kniv på magen. Omg. Sjuk hemskt film.... Nej fyfan. Ska upp om 4h natti! /// från en förstörd tjej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0