Utgång och dryga vakter

Godmorgon höll jag på att säga, men klockan är ju halv 5.. Haha, bara för jag oftast startar mina inlägg så..

Nej men gårkvällen var helt okej. Vi var ett skönt gäng som började föra hemma hos mig. Jag, David Linus Freja Matte och Carro var även med en stund, riktigt kul att träffa henne igen! Efter lite drickspel började vi åka in mot stan mötte lite folk och sådära. Vi drog till Magenta, där en av mina kompisar ej kom in, så det var sjukt tråkigt... Hon hade druckit minst av alla, men vakten hade något agg mot henne. Hur kan det ens vara okej? 

Liksom innan vi ens var framme slog mina kompisar vad om att jag aldrig skulle komma in för jag var för full, och tro mig jag var riktigt full tyvärr..Men jo, jag kom in hur lätt som helst, men inte min kompis som druckit max 3 glas vin och varannan vatten hela kvällen. Nej trist det där! Synd att många vakter är så dryga ibland.. :/

Bästa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0