Svar på tal

Anonym Om:
Är du fortfarande känslig efter otroheten? Har du kommit över ditt ex?

SVAR:
Förstår att några av er är nyfikna på den frågan. Jag har nog alltid varit känslig som person när det gäller killar/förhållande, svårt att släppa in någon. Men självklart, efter otroheten blev det svårare än innan. Man kan säga att jag bygger upp väggar som man måste ta sig igenom. Just nu, låter jag mig själv inte bli kär eller börja gilla någon. Vill mest fokusera på mig själv, jobb och träning nu! Folk kan säga va dem vill att det är dåligt av mig men jag känner så just nu.

Jag skulle säga att ja jag är över mitt ex, men det tog sin tid. Jag är fortfarande besviken på all skit han gav mig när vi gick skilda vägar, om jag skulle visa de sista smsen från honom skulle nog folk inte tro att det är han.. Men, ja jag vill inte ha något med han att göra, jag försöker bara tänka på våra fina minnen tillsammans istället för att hata!

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad jobbar du med ?

2013-10-23 @ 19:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0