Min operation:

Nu är operationen avklarad, sjukt skönt! Det var ingen höjdare att ligga där inne när dem gick in från ljumsken till hjärtat (jag var vaken under hela operationen dessutom!) Lokalbedövning var verkligen PAIN. Och sen kände man sladdarna som gick in genom magen till hjärtat, usch! Som tur var fick jag iallafall lugnande lite då & då! Det tog iaf 2 och ½h, sen blev det vila i ungefär 4h. Fick inte resa på mig eller någonting under dem timmarna. Om jag var kissnödig skulle jag ligga ner och ha en potta under, haha hell no att jag gjorde det.... Var ju dessutom inte själv i "vilorummet".

Efter allt detta, så fick jag promenera i 1h och se hur allt kändes, ljumsken gjorde ont men inte så konstigt. Sen fick jag åka hem, fick skjuts. När jag kom hem la jag mig i sängen och somnade nästan på dirren. typ vid 7 på kvällen. Notera att jag inte hade sovit natten innan å genomgått hela operationen utan sömn. Yes!

Är ännu inte utvilad så blir bara att vila idag och ta det lugnt! Om 1 vecka får jag träna iallafall. Happy girl!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0