SVAR!

Jätte kul att du uppdaterar din blogg så ofta, är inne flera gånger om dagen och läser. Hade varit jätte kul om du berättade lite mer om din vardag och privatliv också .

SVAR:
Kul att du är inne ofta, nån som är det iaf, haha! Smiley Absolut, men min vardag just nu är träning, träning och träning. Sen träffar man nån kompis, söker jobb/kollar serie. Det är väl inte sådär jätte intressant å veta...? Händer inte så mycket i mitt liv nu därför jag inte har nån riktig "vardag". Och privatliv, tycker jag att jag skriver ganska mycket om? När jag är ledsen skriver jag ut det, skriver ut mina känslor osv. Du får gärna utveckla vad du menar och självklart ställa nån fråga om du undrar något! Smiley Kram på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0