jag är inte okej.

Helt okej kväll igår. Nej, den var ingen bra alls för mig, förutom att träffa alla fina vänner och även lite nytt folk, sånt är alltid kul. Vi drog till Marquise, där det inte var sånt bra drag, och jag valde att inte dricka nånting, drack nått glas vin hemma innan bara. Och alla hetsade självklart en, tycker sånt är jobbigt, men jag kan säga nej och drack ingenting, så de så! Varför det inte var kul för mig var att när jag skulle betala gardrob inne på stället så kollade jag mitt konto så står det "0.05" och jag va helt säker på att jag skulle ha 100kr kvar iaf minst.. Så fick tigga till mig 30kr från en polare, och jag hatar sånt,. Sen blev jag bara depp att jag inte har några pengar och inget jobb just nu, så allt kändes bara åt helvlete

Försökte tagga till när det blev bra musik, men det gick sådär. Igår va jag tråkiga-nathalie for real. Men mådde inge bra, det är även lite andra saker som är jobbiga för mig just nu. Idag är ingenting på topp igen, så ska snart ta en promenad och rensa huvudet lite, usch..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0