Hela dagen har varit så bra!

Började med en skön sovmorgon. Sen blev det möte på arbetsförmedlingen, som gick riktigt bra! Pratade om att börja jobba i Norge, så kollade upp lite hemsidor på det osv. Fick riktigt bra hjälp, så nu hänger resten bara på mig. Och ja jag vill verkligen det här, har ingenting som håller mig kvar här hemma i Sverige. Dessutom får jag sällskap av 2 killkompisar, kan inte bli mycket bättre än så! Nej nu gäller det bara att hitta boende och jobb, haha! Smiley

Inte nog med det så blev det ett riktigt grymt gympass idag, (som jag var taggad alltså..) Körde på hårt med armarna och kondition blev det med. Denna dag har varit riktigt bra, fler sånna tack Smiley Smiley

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0