Detta skrev jag innan sommaren:

"Alla mina vänner säger att jag är mycket mer öppen, gladare och lyckligare nu utan honom. Det känns verkligen! Sommaren kommer bli grym med alla nya & gamla vänner man fått/fått tillbaka! <3 "


Och oj vilken sommar jag haft. Jag har kommit så fina människor nära. Det bästa med hela sommaren är nog den nya trion, jag David och Linus. Dem är som min familj nu, ni har en stor plats i mitt liv och det vet ni (även fast ni kan vara rikitgt jobbiga ibland och retas med mig) Sen ni andra vet vilka ni är. Denna sommaren var riktigt jävla grym, och jag kan bara tänka mig nästa sommar, med alla utomlandsresor som väntar! Och även alla galna utekvällar, längtar redan. Livet är hundra gånger bättre på sommaren, speciellt med fina vänner.

heart heart heart heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0