En liten update

Hänt hur mycket saker som helst sen jag skrev något "på riktigt". Vart ska man börja ens? Jag och mitt ex har gått skilda vägar efter 2 år, jag började bara inse mer och mer att vi inte passar just nu så det var bäst så. Jag mår mycket bättre ensam måste jag säga, även fast allt inte är riktigt bra i livet just nu. Men det här var absolut det bästa, jag kan inte leva med någon som inte är villig att "offra" lika mycket som jag.

Sen har jag fått tid för operation för mitt hjärta inom 3 månader. Det är inte en sån stor operation så det ska nog gå bra. Och så har vi jobbet då, allt vände och blev super bra ett tag, nu vänder det tillbaks dock och slutar nog inte så bra..

Igår var jag iallafall hos fina Heidi och hade bastumys med dricka å chips. Riktigt mys! Har verkligen saknat min bästa vän och vi träffas så mycket mer nu. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0