yeeeeeeeeeeeeeees

Hade en sjukt bra dag igår på grönan. Kanske borde börja hänga där oftare? Sjukt skönt folk osv på barerna. Mycket ögongodis också för den delen ;) Träffade även min kompis som jobbar på grönan, tog en fika med henne innan hon började sitt arbetspass, fanns hur mycket gossip som helst att prata om! Haha sjukt vad mycket vi missat om varandra sen vi sågs........

Sen en jävligt kul sak var att sitta på bussen hem, lyssna på massa killar som sitter och pratar om hur en tjej ska vara för att man SKA kunna ha förhållande med henne. Hon måste tydligen ha KURVOR, annars går det verkligen inte, då ska man bara ligga och dra typ (?) Intressant killar.....


Min fina vän Nathalie, snyggt namn!
;
Jag och frejish festar till det lite på grönan, så gott!
Min sugleksak... Eh va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0