Kan inte mer än älska livet!

Har festat hela helgen trots sjuk.. Klarar inte av att sitta hemma längre, helt sjukt. Fredags blev det iaf grillning med fina vänner & familjen, och massa dricka på det eeeeeehe. Igår så var jag och Freja ute, blev föra på Göta Ark (Bästa förar ställe lätt, billigt och snygga boys tja) Sen drog vi till café opera och dansade hela kvällen, mötte Sandra där också, som jag saknat henne, min fina jobbarkompis! <3 Seeeen mötte jag även på flera av mitt exs kompisar där inne. Hm, hur är det där att hänga me sitt exs kompisar egentligen? Men dem var trevliga & sköna så det var riktigt kul iallafal! 

Bästa komplimangen av en göteborgare "Du är så sjukt känslokall", Haha. Klart man är det, så man lyckas med allting. Men sen tyckte han även att jag var sjukt trevlig för att vara en Stockholmare. Wooop!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0