Bra midsommar ändå!!

Dagen igår började med att mitt hjärta fick jätte hög puls som vanligt, va SÅHÄR nära på att åka in till sjukan. Men knarkade massa medicin så det hjälpte. Sen ringde jag kryssnings skiten för en sista gång och kolla så allt stämde. Nej. Jag fick inte åka med för jag är 20, man måste vara 21. Besvikna tjejer fick vi avboka det vi sett fram emot mest...

Vi drog iaf ner till slottet, sjukt mycket folk, träffade på massa man kände. Hängde med familjen först, sen träffade jag mina bästa killkompisar! Efter det, så drog vi hem typ runt 5-6. Blev grillning och ännu mer dricka på det! Lite senare bestämde även sig Ewelina för att komma, så det blev riktigt kul!

När klockan började bli lite mycket, rörde vi oss till nån seg hemmafest som vi sedan sket i. Virrade runt lite här och där i Tyresö när vi sedan beslöt oss att dra in mot stan för nån hemmafest där. Riktigt kul & massa boys, yäääh korvfest när den är som bäst! Sen kom även Carro hit, så kul att träffa alla på en dag!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0