Tröttttttttttttttt

Är så jäääävla trött. Imorse kunde jag knappt öppna ögonen. Somnar tidigast halv 12, går upp vid 7. Kommer hem runt 6 varje dag. Önskade att jobbet låg närmare, tar ju typ 1h att åka nästan, så det är lite segt. Men annars är jobbet skit kul, får göra massa roliga saker och börja kunna det mesta nu. 

Köpte hårfärg idag, en askblond så ska färga utväxten nu (som är mörk som satan usch hata mörkt så depp!!), sen duscha och fixa mig för säng. Fan va kul livet är! Träningen har jag tagit en paus från då jag är väldigt förkyld och ont i halsen, + dålig sömn.... Jag vet, mina ursäkter börjar komma. Men jag ska faktiskt gymma på julafton, de ni! Hahahah

Du kommer aldrig att ta min plats, hur kommer du än försöker. sorri 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0