Mitt 2013 lite kortfattat.

Vilket år det har varit. Detta är nog första året det har hänt så himla mycket på en gång. Jag har hittat vänner för livet, tagit upp vänskap med gamla vänner, fått nya vänner. Som person har jag blivit mycket mer öppen och social. Mer säker i mig själv. Känt lycka att vara själv första gången! 

Fått kontakten tillbaka med min pappa och lillesyrra, och den är nu bättre än nånsin. Jag känner mig så himla lycklig över det. 

Gjorde slut med mitt ex efter 2 år tillsammans, vilket inte var det roligaste. Och sen nu i efterhand har jag fått reda på massa saker jag inte visste, och det skär lite i mitt hjärta.. 

Annars så, har jag mest levt med vänner och satsat på träningen detta år. Killar kommer och går, så är det verkligen. Nej, känns så skönt att ha mina finaste vänner, familj och träningen <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0