Lite update

Jag lever, men har hänt lite grejer sen sist. Fick reda på en hemskt nyhet i helgen när jag var ute på krogen... Fyfan. Och igår så pratade jag med mitt ex i telen för första gången sedan maj typ (?) Vi pratade vääääldigt länge och det var sjukt skönt att prata ut om allt. Som sagt, jag känner inget hat försöker bara se våra bra minnen vi hade tillsammans och det har jag skrivit förut också! Och jag bryr mig fortf osv.

Iaf, till en väldigt bra nyhet -> Jag har fått ett extrajobb hela denna vecka. Jag jobbar på Läkare utan gränser. Jag får registrera massa på datorn, och kommer få ta telefonsamtal slutet av veckan om jag vill. Det är faktiskt väldigt kul att jobba på ett företag som gör skillnad i världen. Annorlunda jobb, men väldigt kul! Dessutom, man får bra betalt... Hih.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0