Festhelgen är nu slut.... Skönt, eller?

Äntligen söndag typ. Haha fyfan vilken helg. Körde nästan all in igår också.. Började liksom dricka igen vid 3-4... Så det var ju härligt att dricka när man är bakis! Äsch, det var värt det. Hade en toppen kväll på lights, träffade många ansikten man inte träffat på länge, sen även massa nytt folk. Musiken va grym, stämningen var grym. Finns inget att klaga på! 

Men jag måste ju erkänna att jag tycker det är lite skönt att helgen är över, kan jag äntligen återgå till min träning och kost igen. Haha, den här helgen har säkert förstört min träning för 1 månad, menmen. Mitt egna val, ni vet. Nästa vecka blir det hårdträning, såtaggad.. (Imorgon alltså börjar det igen.)

Lite bilder från helgen:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0