Behöver energi

Satt typ vaken hela natten (kunde inte sova) - Först bläddrade jag igenom Michaela Forni's bok som jag redan läst ut, men finns så himla fina citat så man vill bara läsa dem igen. Men sen blev det lite för deppigt, så då började jag kolla runt lite hemsidor på nätet där det står om träning. Är så sjukt intresserad av träning nu så tar gärna in allt jag kan för att lära mig mer om det. Skulle lätt gå på en kurs för att lära mig mer om just det! 

Annars så, såg jag en inte så jätte trevlig spegelbild av min mage igår, så blir att d ö d a mage idag. Ett hårt pass. Sen vill jag även köra kondition, men man ska ju inte köra kondition och styrke samtidigt, iaf inte en stark kondition.. Så hmmmmmm.

Dröm rumpan. Jag. Dör. Ge. Mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0